GAME
نقشه سایت تماس با ما صفحه اصلی

GAME

ایمیل : test@Mail.com
تلفن: 0123456789

به سرزمین گیم خوش امدید
GAME

بلوک بالا


تمسرا

به گفته ی DICE بتل فیلد 4 بهترین اجرا را بر روی PC خواهد داشت.

نویسنده : SIAVASH | چهار شنبه 6 شهريور 1392 | 15:47

به گفته ی DICE بتل فیلد 4 بهترین اجرا را بر روی PC خواهد داشت.


اگر میخواهید بتل فیلد 4 را روی بهترین پلتفرم بازی کنید PC بهترین انتخاب است.این شوتر اول شخص شاید روی PS4,Xbox One اجرایی بهتر از Xbox 360,Ps3 داشته باشد اما با PC مطابقت نخواهند کرد.DICE تمام توانش رو روی کنسول های نسل بعدی گذاشته اما باید یه سری تفاوتها مشخص شود.
Patric batch تهیه کننده اجرایی بازی در مصاحبه ای با Video Gamer تفاوت های PC و کنسول های نسل بعدی رو بیان کرده:
ازلحاظ CPU/GPU خیر XBOX ONE ,PS4 نمییتونند با PC رقابت کنند.PC همیشه قوی تر خواهد بود.بازی از سخت افزار بزرگتر و بهتری پشتیبانی میکنه.
همچنین از آقای Bach پرسیدند که آیا از مشخصات سیستم نهایی XBOX ONE وPS4 خوشحال هستید و ایشون پاسخ دادند:
من هرگز خوشحال نیستم.من همیشه حس میکنم که کار بیشتری هست که ما میتونیم انجام بدیم و کار بیشتری هست که بقیه آدمها میتونستند انجام بدن.
من فکر میکنم PS4وXBOX ONE اونچه که واقعا باید انجام بدن رو آنجام خواهند داد.اونها بازی با کنسول را دورتر از این چیز ها خواند برد و به نسلی جدید قدم خواهند گذاشت.سوال اینجاست که آیا میتوانند بیشتر از اینها انجام دهند؟بله.آیا همان قدر هزینه دارد؟خیر.این کار میتونه دو برابر هزینه ببرد.آیا این چیزی مقول و منطقی برای فروش به مصرفکنندگان خواهد بود؟به احتمال زیاد خیر.
اما باز دوباره یه بالانسی وجود دارد.همیشه یه بالانسی وجود دارد.شما باید کار های بیشتری با بتل فیلد 4 کرده باشید.چنین چیزی تصور خواهد شد اما ما باید در بعضی موارد تفاوت ها رو مشخص کنیم و در بعضی موارد ما مشخص نمیکنیم و شما احتمالا فکر میکنید که ما باید کار مخالفش رو انجام میدادیم.متاسفم ,این انتخاب خلاقانه ی ماست.من فکر میکنم که مایکروسافت و سونی افراد بسیار باهوشی رو دارند که به دنبال پیدا کردن بهترین تعادل هستند که در آن میتونید بیشترین ضربه رو به طرف مقابلتون وارد کنید و من فکر میکنم نگاه کردن از اون نظر و اون چیزی که من فهمیدم وقتی حرف از زمان قیمت گذاری میاد اونها یک هدف خیلی خوب رو به عنوان هدف اصلیشون قرار میدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: خبرها، ،

آخرين مطالب


آرشيو مطالب

شهريور 1392
مرداد 1392

لینک دوستان

اسکین98 - قالب وبلاگ
رپ صدا1
بلیط تایلند
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان GAME و آدرس bazibnd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.